Jagasics vitéz Csonka Hédi

By 2021.10.15.október 21st, 2021Hiteles Történetek
Jagasics vitéz Csonka Hédi

A Széchenyi Munkahelymegtartó Hitel rendkívül nagy magabiztosságot adott nekünk, hiszen a jó munkaerő nehezen pótolható.

Ez a Covid-időszak volt az első olyan pillanat, amikor úgy éreztem, hogy itt olyan dolgok fognak történni, amik nem csak rajtam múlnak.

Valójában már évek óta dolgozunk együtt a KAVOSZ-szal a Széchenyi Kártya Program keretében, így evidens volt, hogy most is hozzájuk fordulunk.

Színes kismadarak, magyaros minták, Disney figurák, ugyanakkor elegáns és kifinomult tervezés. Közel 15 éve alapította meg a Sugarbird márkát Jagasics Hédi, akkor még csak három fővel és két varrodával. Jelenleg 64 fő és 12 varroda biztosítja a czukormadár címkével ellátott termékek magas minőségét mind a hazai, mind pedig a nemzetközi piacon.

Honnan indul a márka története?

A divatot mindig is szerettem, sőt imádtam, nagyon szerettem öltözködni és varrni. Még nagyon fiatal voltam, körülbelül 13 éves, amikor megtetszett ez a pálya. Ekkor kezdtem el ruhákat készíteni a babáimnak, melyeket aztán a barátnőimnek el is adtam később. Már akkor szembesültem vele, hogy mennyire jó érzés alkotni, elkészíteni egy terméket, majd értékesíteni azt.

A világjárvány szinte kivétel nélkül minden szektort megviselt. Nálatok milyen hatásai voltak?

Ez a Covid-időszak volt az első olyan pillanat, amikor úgy éreztem, hogy itt olyan dolgok fognak történni, amik nem csak rajtam múlnak. Nagyon gyorsan kellett dönteni, hogy milyen irányba menjünk tovább. Amikor szembesültünk a helyzettel, akkor olyan nagy pánik volt az egész légkörben, illetve a kollégák között is, hogy úgy döntöttünk megállunk pár hétre, és kivárjuk, hogy mi lesz. Egy idő után azt láttuk, hogy nem állt le a kereslet és az óriási brand szeretet, az emberek továbbra is ragaszkodtak a márkánkhoz. Ennek megfelelően átformáltuk a működésünket szinte egészen áttértünk az online piacra. Bár a webshopunkra korábban is erősen építettünk, a járvány óta ez még jobban felerősödött.

Ezek szerint a márka népszerűsége ebben a bizonytalan időszakban sem csökkent. Miért fordultatok mégis a KAVOSZ-hoz?

Valójában már évek óta dolgozunk együtt a KAVOSZ-szal a Széchenyi Kártya Program keretében, így evidens volt, hogy most is hozzájuk fordulunk. A Széchenyi Munkahelymegtartó Hitel rendkívül nagy magabiztosságot adott nekünk, hiszen a jó munkaerő nehezen pótolható. Nekem nagyon fontos volt, hogy azok az emberek, akikkel együtt dolgozok, mind velem tudjanak maradni, ne váltsanak szakmát, ne kezdjenek el más területeken dolgozni, szerettem volna, ha együtt tudjuk folytatni, amit közösen felépítettünk. A hitelfelvételt megelőzően 51-en voltunk, jelenleg pedig 64 fővel működünk, folyamatosan fejlődünk, és tovább tudjuk bővíteni a kollégák létszámát is.

Milyen terveitek vannak?

Az online piac vizsgálatával egyértelműen látjuk, hogy melyik országokban mennyire meghatározó a márkánk. Szeretnénk, hogyha ezekben az országokban, akár Csehországban, Romániában vagy Oroszországban tudnánk erősödni és terjeszkedni. Nagyon izgalmas egy-egy új ország lokális piacát és lehetőségeit felmérni. 15 éve alapítottam a Sugarbird márkát, és nagyon jó érzés, hogy a madár képes egyre magasabbra szállni.

Jagasics vitéz Csonka Hédi
Sugarbird
www.sugarbirdfashion.com

Copyright @ KAVOSZ Minden jog fenntartva