A KAVOSZ cégcsoport keresi új kollégáját Back Office munkatárs pozícióba
Szívesen vennél részt Magyarország egyik sikeres pénzügyi cégcsoportjának új kihívásaiban?
Ha igen, akkor Téged várunk a KAVOSZ csapatába!
Miért minket válassz?
- Sokrétű és izgalmas, kihívásokkal teli teljes munkaidős állást kínálunk,
- támogatjuk jövőbeni szakmai fejlődésed,
- családias légkörben dolgozhatsz,
- versenyképes jövedelemmel és cafeteria rendszerrel értékeljük a munkádat.
Milyen feladataid lesznek?
- Egy országosan ismert vállalkozói hitelprogram keretében benyújtott támogatási igények ellenőrzése, előkészítése, majd továbbítása az adott minisztérium felé.
- Kötelezettségvállalások elkészítése, ellenőrzése, valamint továbbítása az adott minisztérium felé.
- Finanszírozókkal történő egyeztetések, rovancsok készítése.
- Informatikai rendszerek tesztelése, tesztesetek készítése.
- Egyéb Back Office feladatok ellátása.
Mit várunk el Tőled?
- Pénzügyi/gazdasági szakirányú tanulmányt és/vagy végzettséget,
- Strukturált gondolkodást, képességet összetett problémák részegységekre bontására,
- Felhasználói szintű számítógépes ismereteket (Word, Excel, Powerpoint),
- Pontos, precíz és önálló munkavégzést, terhelhetőséget, csapatmunkára való képességet,
- Monotónia tűrést,
- Tanulásra való igényt,
- Jó problémamegoldó képességet,
- Megfelelő stressztűrő képességet.
Előnyt jelent:
- Széchenyi Kártya Program konstrukcióinak ismerete,
- Back office területen szerzett tapasztalat.
Értékeljük a következő tulajdonságaidat:
- Együttműködési készség, rugalmasság,
- Rendszerekben és folyamatokban való gondolkodás,
- Változásokhoz való alkalmazkodás.
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, akkor küldd el Önéletrajzodat a bérigényed megjelölésével a kavoszhr@kavosz.hu e-mail címre.
FOGLALKOZTATÁS JELLEGE, IDŐTARTAMA: hosszú távú foglalkoztatás teljes munkaidőben.
MUNKAVÉGZÉS HELYE: Budapest, VI. kerület.