Tippek a hatékony online kommunikációhoz

social media, közösségi médis, színes

A digitalizáció, az közösségi média és az online marketing korában minden vállalkozó szeretne sikeresebbé válni az online térben. Megfogalmaztunk néhány tippet, ami hatékony segítséget jelenthet a digitális platformok jobb kihasználása érdekében.

Megfelelő platformok a megfelelő kommunikációért

Online platformok egész sora áll rendelkezésünkre, legyen szó közösségi médiáról, tartalomplatformról vagy más online felületről. Ne kövessük el azt a hibát, hogy mindenhol jelen próbálunk lenni, hiszen a kevesebb néha több. Válasszuk ki azokat a platformokat, ahol a célközönségünk leginkább elérhető, de vegyük figyelembe azt is, milyen típusú tartalomszolgáltatás áll hozzánk a legközelebb.
Folyamatosan követnünk kell a kommunikációs csatornánk sikerességét. Ha úgy ítéljük meg, hogy nem valósulnak meg a céljaink, ne féljünk váltani; akár kommunikációt, akár platformot!

A videóké a jelen és a jövő

A vizualitás világában élünk, a videós tartalmak alkalmazása újszerű és könnyen fogyasztható marketingeszköz. Az első felvételeket érdemes vágott formában közölni. Ne ijedjünk meg, ha az első alkalmak során esetlennek, netalán szakmaiatlannak érezzük magunkat! Idővel egyre otthonosabban érezzük majd magunkat a kamera előtt.

A Youtube-ra feltöltött hosszabb videókból készítsünk néhány perces kivonatokat, amelyek kellő információval szolgálnak azok számára is, akik csak néhány percet szánnak a megtekintésre. Használjuk a közösségi média felületeinket a videó vágott anyagainak ajánlására is! A megosztást erősítsük meg egy-egy frappáns és eredeti üzenettel. Soha ne a közzététel legyen az egyetlen célunk!

Az örökzöld megoldás: a szakértői tartalom

A ma már hagyományosként emlegetett szöveges tartalom ideális választást jelent a bizalomépítésre. Noha az online tér végeláthatatlan mennyiségben ontja a különböző informatív írásokat, a hiteles forrásból származó minőségi tartalmak ma is eredményes marketingeszközt biztosítanak.
A szakmaiságra és hitelességre törekvés nem zárja ki, hogy érzelemgazdagok, érdekesek és viccesek legyünk. Legyen érezhető rajtunk, hogy élvezzük, amit csinálunk, és jók vagyunk benne!

+1: Elemezzünk!

Készítsünk kimutatásokat a különböző platformok eredményességéről! Legyünk tisztában azzal, melyik felület milyen eléréssel rendelkezik, hány céloldali munkamenetet eredményez és milyen mértékben járul hozzá a márkaismertségünk növeléséhez!

Copyright @ KAVOSZ Minden jog fenntartva