Vállalkozásfejlesztés? 5 dolog, amire most már tényleg jó odafigyelni

laptop, színes, digitális, vállalkozásfejlesztés

A digitális átállás korát éljük. Azok a vállalkozások, amelyek sikeresen alkalmazzák a digitalizáció eszközeit, jellemzően versenyképesebbek a statikusan fejlődő konkurenseiknél. Ideje eloszlatni azt a berögződést, miszerint a digitalizáció csupán az „online vállalkozások” sajátja. Ha vállalkozásunk van, érdemes megfontolni az alábbi tanácsokat…

Naprakésznek lenni mindenekelőtt!

Digitális megoldások és technológiák egész sora áll rendelkezésre, amelyek segíteni képesek a vállalkozások fejlődését. Legyen szó a hatékonyság javításáról, márkaértékről vagy marketing eszközökről, a vállalkozás képére szabott naprakész megoldások lehetőséget kínálnak.

Lépjünk ki a megszokott keretekből!

A megszokott folyamatokat és módszereket választani kényelmes, de időnként szükséges felülvizsgálni a fejlődés alternatív lehetőségeit. Néha egészen szokatlan megoldásokra van szükség annak érdekében, hogy kitűnhessünk a tömegből. Ami szokatlan, újszerű és különleges, az hamar népszerűvé válik a közösségi médiák világában.

Szolgáltatásbővítés digitalizáció által

Fontoljuk meg a szolgáltatásbővítés lehetőségét! Ha a gyártói oldalt erősítjük, vizsgáljuk meg, milyen lehetőségeket kínál a kereskedelmi tevékenység elindítása – akár egy webáruház formájában. Ha kereskedelemmel foglalkozunk, vegyük számba a szolgáltatásfejlesztés lehetőségét. Vizsgáljuk meg, a webáruházunk reklámfelületeinek értékesítéséből származó bevételek meghaladják-e az átterelt forgalom miatti veszteségeket. Keressük a prémium szolgáltatások lehetőségét, amelyek felárral értékesíthetők, illetve amelyek kiemelhetnek bennünket a tömegből.

Találkozzon a hagyományos az újszerűvel!

Az egyik bevált, a másik beválhat. Ha ez idáig kizárólag fizikai üzletekkel rendelkeztünk, nyissunk az online kereskedelem felé. Ha ez idáig szórólapoztunk, keressük a digitális hirdetés lehetőségeit. Ha ez idáig kockás füzetbe írtuk az időpontfoglalók nevét, építsünk ki korszerű digitális megoldást.

Váljunk érdekessé mindenki számára!

A több éve vagy több évtizede működő vállalkozások általában stabil ügyfélkörrel rendelkeznek, ez a működésük és fennmaradásuk legfőbb garanciája. A növekedéshez azonban gyakran az ügyfélkör kiszélesítésére van szükség. Vizsgáljuk meg a vevőkörünk nem-, korcsoport-, érdeklődésszerinti megoszlását, és keressük azokat a perszónákat, amelyek az ügyfélkörünk bővülésének lehetőségeit tartogatják.

 

Copyright @ KAVOSZ Minden jog fenntartva