
2. rész
Cikksorozatunk első részében kiderül, hogy mi az alapja az e–mail direkt marketingnek. Ahhoz viszont, hogy optimalizáljuk amarketingstratégiát, szükség van levélküldő rendszerre, amelysegít az üzenetek automatikus elküldésében, a statisztikák kiértékelésében, és a releváns tartalmak létrehozásában. A továbbiakbanhárom olyan rendszert mutatunk be, amellyel ez könnyen megvalósítható!
1. MailChimp
Ez az a hírlevél küldő program, amiről talán már mindenki hallott. Lássuk, hogy miért is olyan népszerű!
Az űrlapok, és sablonokegyszerűen, gyorsan létrehozhatók.
Listaszegmentálással testreszabható üzenetek küldhetők.
A/B tesztelés segít a tervezésben.
Landoló oldal létrehozása egyszerűen.
Mobilalkalmazáson keresztül is elérhető.
Az ingyenes verzióban is számos lehetőség szerepel.
2. Campayn
Ez a rendszer kiváló választás, ha Gmail-ben tároljuk a céges kapcsolataink elérhetőségét. Ugyanis a tárolt címek importálhatók a Campayn segítségével. Előnye továbbá, hogy a felület rendkívül könnyen kezelhető.
3. Sendicate
Ha célunk az, hogy valóban személyreszabott üzenteket küldjünk a célközönségnek, akkor a Sendicate a tökéletes megoldás! Rengeteg testre szabási lehetőséget rejt magában,ráadásul néhány elegáns téma között is válogathatunk, így még a levelek megtervezésével sem kell bajlódni.
+1. Ingyenes megoldás: TinyLetter
Abban az esetben, ha egyszerű, és gyors megoldást keresünk, akkor a legjobb választás a TinyLetter, amelynek használata100 %-ban ingyenes, és egyedi háttérképpel hozhatunk létre űrlapokat.
Cikksorozatunk következő részében hasznos tippeket és tanácsokat adunk arra, hogy milyen üzeneteket küldjünk ki a már meglévő, illetve potenciális vásárlóknak.