
Változott az elsődleges arculati betűtípus, és módosultak a kedvezményezetti infoblokk elhelyezésére, valamint a rádióhirdetésekre és a relámfilmekre vonatkozó előírások is.
A hivatalos pályázati portálon megjelent tájékoztató szerint az elsődleges arculati betűtípus már nem a Helvetica, hanem a Times New Roman.
A kedvezményezetti infoblokk elhelyezésére vonatkozó új szabályok már nem írják elő, hogy a blokkot a bal felső sarokban kell elhelyezni, ehelyett
- a szórólapokon az első oldalán kötelező elhelyezni;
- a honlapon úgy, hogy a megnyitást követően jól látható helyen legyen elérhető;
- a kiállítási installációk (molinó, pop-up, roll-up) esetében pedig figyelemfelkeltő helyen szükséges feltüntetni.
A rádióspotban el kell hangoznia az európai uniós támogatás tényének és a Széchenyi Terv Plusz nevének. A reklámfilmben el kell hangoznia és vizuálisan is meg kell jeleníteni az európai uniós támogatás tényét és a Széchenyi Terv Plusz nevét.
Javasolt példamondat: „Készült a Széchenyi Terv Plusz program keretében az Európai Unió társfinanszírozásával.” RRF támogatás esetében: „Készült a Széchenyi Terv Plusz program keretében az Európai Unió finanszírozásával.”
Az arculati kézikönyv itt érhető el.