
Digitális nyomtatás, hímzés, matricaragasztás, színkeverés. Így telnek az Európa Trend 2001 Kft.-ben a mindennapok. Az 1998-ban kisvállalkozásként induló cég ma már saját műhelyében készíti az emblémázott reklámtermékeket a legmodernebb technológiákkal. Zoltán Balázs ügyvezető és tulajdonos szerint növekedésük olyan mértékű volt, hogy saját erőforrásból már finanszírozni sem tudták. Gyors és hatékony megoldásra volt szükség, amit szerencsére nem kellett sokáig keresni.
Mik voltak a legfontosabb mérföldkövek a vállalkozás életében?
A kezdetek nagyon régre, egészen 1998-ra nyúlnak vissza, ekkor kezdtem el textilemblémázással foglalkozni. Kisvállalkozóként vágtam bele, de a cég szerencsére nagyon gyorsan növekedett. Mostanra saját műhelyünkben gyártjuk az emblémás termékeket szitanyomással, hímzéssel és digitális emblémázással.
Mi volt az a pont, amikor úgy döntöttek, hogy a hitelfelvétel a legjobb megoldás?
Nálunk szerencsére nem krízis vagy válság miatt került sor a hitelfelvételre. Éppen ellenkezőleg: olyan ütemben kezdtek el növekedni a megrendelések, hogy sürgősen anyagi forrásra volt szükségünk, hogy mindent teljesíteni tudjunk. Ekkor találtunk rá a Széchenyi Kártya Programra, melynek likviditási hitelével sikerült bővítenünk az eszközparkot. Beszereztünk egy új digitális direktnyomtatót, amivel közvetlenül a pólókra tudtunk emblémázni, illetve egy olyan matricakészítő gépet, mellyel textilre vasalható matricákat tudtunk gyártani.
Milyen terveik vannak a jövőre nézve?
A mi szakmánkban nagyon fontos, hogy folyamatosan lépést tartsunk az technológiákkal, így a jövőben is arra törekszünk, hogy elérhetőek legyen nálunk az új módszerek. Tervben van egy digitális- és transzfermatrica nyomtató beszerzése, illetve egy hímzőgéppel is szeretném bővíteni az eszközparkunkat.
Zoltán Balázs
Európa Trend 2001 Kft.
konturreklam.hu