Skip to main content

A feladatok nyomon követése vállalkozóként

Feladatmenedzsment

A napi és heti teendők rendszerezése, illetve a határidők betartása komoly kihívás elé állítja a vállalkozókat. A feladatmenedzsment szerepe a kis- és középvállalkozások esetében is elvitathatatlan; a kockás füzetnél és a tollnál korszerűbb eszközökre van szükség.

Szerencsére ma már számos feladatkezelő szoftver és alkalmazás áll rendelkezésre, akár ingyenesen is. Bemutatunk néhányat a legnépszerűbbek közül…

A végtelen egyszerűség jegyében: Google Tasks

A korábbi verzióhoz képest igazi szintlépést jelent a 2018-ban megújult Google Tasks. Noha első ránézésre csupán egy sokadik feladatkezelő alkalmazásnak tűnik, a Tasks remekül használható eszköz a mindennapi teendők rendszerezése során. A legfőbb erőssége abban mutatkozik meg, hogy Google fiók birtokában bármely eszközön elérhetővé válnak az adataink; az asztali gépen beírt elemeket a mobilunkon is nyomon követhetjük, és fordítva. A Gmail-be érkező leveleket egy mozdulattal a jobb oldalsávban található feladatlistába helyezhetjük. Sőt, a feladatainkhoz időpontot rendelhetünk, illetve ismétlődőként állíthatjuk be őket.

Ha komplexebb, mégis egyszerű megoldásra van szükség: Trello

A Trello az egyik legnépszerűbb kisvállalati feladatkezelő, ami részben annak köszönhető, hogy a közelmúltig mindenki számára ingyenesen elérhető volt. Korábban már bemutattuk ezt a hasznos eszközt, amely nagy segítséget jelent az időgazdálkodásban.

A Trello úgynevezett kártyáknak köszönhetően vizuális áttekintést tesz lehetővé, így nagymértékben egyszerűsödik a feladatok követése, a csapattagok közötti hatékony kommunikáció, illetve a célok meghatározása. Az alkalmazás lehetőséget biztosít hozzászólások írására, képek megosztására, jogosultságok kiosztására, illetve a készenléti állapotok jelölésére. Egyszóval: a Trello mindenre képes, amit egy alapszintű feladatkezelőnek tudnia kell.

A vállalati megoldás: Jira

A Jira kifejezetten a vállalati, illetve az IT-szektor számára készült termékcsalád. Számos különböző terméket és telepítési megoldást kínál annak érdekében, hogy a vállalati feladatkezelés zökkenőmentes és professzionális legyen.

A Jira platformra épülő termékek és alkalmazások támogatást nyújtanak a csapatok számára a munka megtervezésében, nyomon követésében, kezelésében, illetve a jelentések elkészítésében.

Nem éri meg nélkülözni a feladatkezelő alkalmazásokat…

Ha nem kívánunk élni a feladatkezelő alkalmazások és platformok által kínált lehetőséggel, továbbra is jegyzetek és cetlik használatára kényszerülünk. A nehézkes feladatmenedzsment értékes munkaidőt vesz el tőlünk és a munkatársainktól, ami a vállalkozás jövedelmezőségét csökkenti.

Oldalunkon további hasznos cikkek találhatók kkv-knak.

Kavosz
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütik segítségével javítja az Ön élményét, miközben Ön a webhelyen navigál. Ezek közül a sütik közül a szükséges kategóriába sorolt sütik az Ön böngészőjében tárolódnak, mivel nélkülözhetetlenek a weboldal alapvető funkcióinak működéséhez.

Ezenkívül harmadik féltől származó sütiket is használunk, amelyek segítenek nekünk elemezni és megérteni, hogyan használja ezt a weboldalt. Ezeket a sütiket csak az Ön hozzájárulásával tárolja az Ön böngészőjében. Önnek lehetősége van ezeknek a sütiknek a letiltására is. Ezeknek a sütiknek a letiltása azonban hatással lehet a böngészési élményre.

További részletek a sütiszabályzatról: sütiszabályzat

Ha szeretne többet megtudni arról, hogyan müködnek és kezelik adatait a Google külső féltől származó cookie-jai, tekintse meg a: Google adatvédelmi szabályzatát link: https://business.safety.google/privacy