Milyen eszközöket használjunk otthoni munka során?

nő otthoni munka

Cikksorozatunk második részében munkaadóknak adtunk ötleteket. Cikksorozatunk utolsó részében hasznos eszközöket mutatunk be, amelyek egész biztos nagy segítségünkre lesznek az otthoni munka során!

Kommunikáció otthoni munka esetén

Mindenekelőtt fontos, hogy webkamerát tudjunk használni az otthoni munka során, ugyanis ezen keresztül személyesebbé tudjuk tenni a megbeszéléseket. Ehhez a Google Hangouts vagy Zoom alkalmazásokat ajánljuk. Emellett pedig az azonnali üzenetküldést például a RingCentral alkalmazás könnyítheti meg, amelyen keresztül csatolmányokat is megoszthatunk egymással.

Projektmenedzsment

A feladatok nyomon követése és adminisztrálása történjen valamilyen projektmenedzsment eszközön keresztül! A Trello kiváló választás, ha különböző projektek is futnak egyszerre és ezen több kolléga együttesen dolgozik.

Fájlküldés

Előfordul, hogy nagyobb méretű dokumentumokat kell megosztanunk a kollégákkal. Ahhoz, hogy ne a saját rendszereket terheljük a nagy csatolmányokkal, használjunk fájlküldő alkalmazásokat! Ha nem szeretnénk feltölteni minden ilyen dokumentumot a Google Drive-ba, akkor a legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás a WeTransfer fájlküldő.

Képernyőmegosztás

Amikor mindannyian az irodából dolgozunk, sokszor nézünk rá munkatársaink gépére, legyen szó akár tanácsadásról, akár ötletelésről. Erre is van megoldás a virtuális térben! Az AnyDesk applikáción keresztül egyszerre több emberrel is megoszthatjuk a képernyőnket. Sőt, még az is megoldható, hogy kollégánk a megosztott képernyőn keresztül, távolról elérje és szerkeszthesse a munkánkat. Ezen kívül még a különöző beállítások is végrehajthatóak így a számítógépen.

Reméljük, hogy hasznos tippeket és tanácsokat osztottunk meg az otthoni munkavégzéshez!

 

Oldalunkon további hasznos cikkek találhatók kkv-knak.

Copyright @ KAVOSZ Minden jog fenntartva