Hasznos tippek kkv-knak: az online marketingtevékenységek lehetőségei

férfi, kéz, laptop, közösségi média

Cikksorozatunk első részében a marketingstratégiát ügyfél szempontból vizsgáltuk. Most pedig térjünk rá az online térben való marketingtevékenységekre!

Online értékesítés

A trendek azt mutatják, hogy ebben a felgyorsult világban egyre népszerűbb az interneten való vásárlás a fogyasztók körében, hiszen sokak számára kényelmesebb, mint elmenni egy üzletbe. A webshopok korában megéri nekünk is modernizálni értékesítési stratégiánkat, és az offline eladás mellett online lehetőséget is kínálni vásárlóink számára. És azt is vegyük számításba, hogy minden, ami az online térben történik, az mérhető, vagyis hasznos információkat nyújt vállalkozásunknak.

A közösségi média, mint lehetőségek tárháza

Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn és még sorolhatnánk… Rengeteg közösségi média platform áll rendelkezésünkre, ám hozzáértés és stratégia nélkül ezek csak kiaknázatlan lehetőségek maradnak. Alkalmazzunk olyan szakembert, aki ismeri az algoritmusokat és az aktuális trendeket, ezek nélkül ugyanis könnyen eredménytelenné válhat a közösségi oldalakba fektetett energiánk.

A közösségi médián túl…

Ne csak a Facebook oldalon megosztott bejegyzésekben gondolkozzunk! Népszerűek lehetnek ezeken túl az olyan letölthető tartalmak – online szeminárium, podcast, e-könyv  – amelyek érdekesek lehetnek a vevőinknek. Ne sajnáljuk ezekre az időt és energiát, hiszen ez a módszer segít abban, hogy megismerjük a potenciális vásárlóinkat és beazonosítsuk őket.

Legyen szó bármely marketing eszközről, az a legfontosabb, hogy minél relevánsabb reklámot gyártsunk a fogyasztóknak és a pozitív élményeken keresztül elköteleződjenek márkánk iránt!

 

Oldalunkon további hasznos cikkek találhatók kkv-knak.

Copyright @ KAVOSZ Minden jog fenntartva